Hej
Har läst massor om isolering i befintligt garage men blir inte klokare. Har ett garage som är oisolerat men som ska bli uppvärmt. Garaget, som är 25 kvm, ska värmas upp med luftvärmepump till 12-16 grader under vintermånaderna. Hur isolerar jag på enklaste och bästa sätt? Kan jag ha träsponten och gipsen kvar? Vill helst undvika plast eller är det ett måste?
I dag så är det ytterpanel+regel+träspont+gips (se bild). Även taket har träspont+gips.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder