Jag hade tänkt isolera en friggebod. Jag vill ha så högt till tak som möjligt så jag vill isolera så högt upp som möjligt.
Takstolarna går i "Fel" riktning (Se bild). Vad behöver göras i ventilationsväg ovanför innertaket? och vart isolerar man? Jag antar att man behöver få ett luftflöde ovanför också det är ingen öppning i takfot/nock. Hur löser man det?
Hur gör man bäst med denna typen av tak?
Takstolarna går i "Fel" riktning (Se bild). Vad behöver göras i ventilationsväg ovanför innertaket? och vart isolerar man? Jag antar att man behöver få ett luftflöde ovanför också det är ingen öppning i takfot/nock. Hur löser man det?
Hur gör man bäst med denna typen av tak?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara