Tänker isolera en bod invändigt som kommer att vara uppvärmt med elelement till ca: 15-18 grader.
Väggarna består idag av lockpanel (t=28mm) och reglar 45x95mm. Skulle det vara ok att lägga isolering (95mm) mellan reglarna, fuktspärr och sedan OSB-skiva?
Golvet är lagt med 70x215mm brädor, troligen dubbelspåntat, är det ok att isolera med 50-100mm cellplast och ett innergolv ovanpå?