Jag vill isolera en knuttimrad stuga 20kvm, men göra det utifrån, och sedan sätta ny panel,
Väggen är nu 58mm tjock, jag tänker att 50mm isolering ska räcka, hur ska jag göra med vindpapp,ångbroms,etc. Det är inget vatten indraget i huset, ingen toalett eller kök,
Samma sak med taket, idag är det oisolerat, spånt underlagspapp och shingel.
Det kommer att tas bort, och sedan vill jag lägga på ett falsat plåttak, med isolering ovanpå taket,
Är det möjligt att göra så ?