Hej. Har en tvserver med mediaportal, och ett antal klienter i huset. Men tänkte nu skaffa Telia tv och dom har ju en tvbox som jag ska använda eller då play+. Kan man använda Mediaportal ihop med Telia TV ? Eller hur hade ni gjort, vill ju då ha HDtv från telia på samtliga klienter(Tv skärmar) ?