ullberg
Om detta är en riktig budgivning måste jag ge mig in i den då det ger mig möjligheten att göra något man sällan kan så här sent i en budgivning:

Jag bjuder fakulteten av förra budet!

(Plus frakt, ev hanteringskostnader och avsättning till stulna-bil-fonden)

(Vad sägs om den @Nyfniken?)

/U

Sorry Ullberg, jag tar bara bud från phl och Lars Stefan.

Lägg dock märke till tjuv- och rackarspelsklausulen, det är inget som hindrar att du använder dem som bulvaner för fakultetsbud.

I den mån det blir någon faktureringsavgift så kommer den att debiteras i öl och fördelas enligt överenskommelse.

Kaske läge för Tradera? :-) Nåja, mitt bud ligger fast!

Naa, jag har redan försökt med Blocket. Känns mera meningsfullt att ge bort den billigt till en välförtjänt person så här i juletid.

Det blir inte anledning att åka till ICA förrän i morgon så vi kör på lite till.

Auktionen slutar idag kl 18:00 SBHT (Standard ByggaHusTid). :)

Då måste man ju vara med. 5 spänn jämt! :)

• Gilla
mycke_nu
  • Laddar…
Rena Ebaykänslan här. Jag höjer med en krona!

• Gilla
mycke_nu
  • Laddar…
Läsk och popcorn framplockade för detta drama :)

phl skrev:
Rena Ebaykänslan här. Jag höjer med en krona!
"Too rich for my blood". Jag lägger mig. (Egentligen för att slippa förklara för min fru var ytterligare en elektronisk pryl kommer ifrån: "Men älskling, den kostade nästan ingenting!" ;))

Min fru är i princip immun ;-)

• Gilla
mycke_nu
  • Laddar…
lars_stefan_axelsson skrev:
"Too rich for my blood". Jag lägger mig. (Egentligen för att slippa förklara för min fru var ytterligare en elektronisk pryl kommer ifrån: "Men älskling, den kostade nästan ingenting!" ;))
Kvinnor.. Min Hustru tycker att jag får jättebra betalt för apparaten..

Det ser alltså ut att sluta med walk-over, men vi kör på till kl 18.

Vem, vet, kanske Lars Stefan ångrar sig. :wow:

Såld till phl för sex spänn! :)

Full returrätt och dito återbetalning om produkten inte motsvarar förväntningarna eller om det skulle uppstå WAF-problem!

Om man har larm kopplat till telenätet så måste man väl ha en SIP-box (s k ATA?) Då duger det väl inte med bara en Gigaset?
BTW, hur konfar man en Gigaset SIP-telefon om man inte får SIP-koden från sin leverantör? (dum fråga kanske)

markis skrev:
Om man har larm kopplat till telenätet så måste man väl ha en SIP-box (s k ATA?) Då duger det väl inte med bara en Gigaset?
BTW, hur konfar man en Gigaset SIP-telefon om man inte får SIP-koden från sin leverantör? (dum fråga kanske)
Det där med larm och telefoner kan vara mer komplicerat än så. Men om larmet använder DTMF för att slå och signalera så behövs en box, ja.

Om man inte får den info man behöver så kan man eventuellt få ut den ur boxen, eller avlyssna trafiken på nätet mellan boxen och leverantören (det går i klartext). Men i det allra flesta fall så går det att tjata ut uppgifterna från leverantören.

• Gilla
markis
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.