Hej!

Någon som har erfarenhet av att betala intrångsavgift till markägare i samband med grävning för VA? Vi kommer att behöva ett par hundra meter över kommunal mark som arrenderas av en jordbrukare. Ersättning till båda kan tydligen bli aktuellt... Hur mycket är rimligt? Marken används till majsodling.

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.