Vad gäller vid bildande av gemensamhetsanläggning för väg för den som äger vägmarken. Har har väl rätt att få ersättning för marken som vägen ligger på inkl diken mm. Till förmån för gemensamhetsanläggningeen?
Och även för befintlig vägkropp?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.