8) Ja det är tur att man arbetar i civilisationen...
 
Jag måste ju fråga vad är "civilstationen"?
 
:) Arlanda (snacka om civilisation här möts ju hela sverige och halva världen) ;D ;D ;D
 
Arlanda? Jag trodde ni hade sjötomt eftersom ni kommunicerar med flaskpost.... ;)
 
:) Jag bor inte på arlanda även om det känns så... Hemma har jag ett par små diken så viss sjöutsikt finns ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.