C cattis #31 Medlem · 867 inlägg 3 nov 2002 13:06 cattis Medlem 867 inlägg 3 nov 2002 13:06 #31 8) Ja det är tur att man arbetar i civilisationen...
Sweli #32 Medlem · Stockholm · 2 227 inlägg 3 nov 2002 13:21 Sweli Medlem Stockholm 2 227 inlägg 3 nov 2002 13:21 #32 Jag måste ju fråga vad är "civilstationen"?
C cattis #33 Medlem · 867 inlägg 3 nov 2002 13:28 cattis Medlem 867 inlägg 3 nov 2002 13:28 #33 Arlanda (snacka om civilisation här möts ju hela sverige och halva världen) ;D ;D ;D
KarlXII #34 Medlem · 3 348 inlägg 3 nov 2002 14:09 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 3 nov 2002 14:09 #34 Arlanda? Jag trodde ni hade sjötomt eftersom ni kommunicerar med flaskpost....
C cattis #35 Medlem · 867 inlägg 3 nov 2002 14:46 cattis Medlem 867 inlägg 3 nov 2002 14:46 #35 Jag bor inte på arlanda även om det känns så... Hemma har jag ett par små diken så viss sjöutsikt finns ;D
Jag bor inte på arlanda även om det känns så... Hemma har jag ett par små diken så viss sjöutsikt finns ;D