Immobil #16 Medlem · Blekinge · 10 795 inlägg 14 dec 2004 21:06 Immobil Medlem Blekinge 10 795 inlägg 14 dec 2004 21:06 #16 Berit skrev: Just nu kan grannbonden kika rätt in i min dusch när han kör runt i sin traktor på åkern brevid... : Tro f*sen han kör runt. :-[ ;D
Berit skrev: Just nu kan grannbonden kika rätt in i min dusch när han kör runt i sin traktor på åkern brevid... : Tro f*sen han kör runt. :-[ ;D
ClasseClas #17 Medlem · Stockholm · 5 153 inlägg 14 dec 2004 22:52 ClasseClas Medlem Stockholm 5 153 inlägg 14 dec 2004 22:52 #17 Nybyggare bör beställa (3-glas)fönster till badrummet där mellanfönstret är av råglas så är det problemet ur världen! Fluktplöjare, ny yrkeskategori...? : : :
Nybyggare bör beställa (3-glas)fönster till badrummet där mellanfönstret är av råglas så är det problemet ur världen! Fluktplöjare, ny yrkeskategori...? : : :
B byggimpert #18 Medlem · 2 901 inlägg 15 dec 2004 09:06 byggimpert Medlem 2 901 inlägg 15 dec 2004 09:06 #18 ClasseClas skrev: Nybyggare bör beställa (3-glas)fönster till badrummet där mellanfönstret är av råglas så är det problemet ur världen! Visst, och det är väl standard på de flesta hus, men ack så fult, vi har faktiskt gjort "tillvalet klarglas" i badrummet //Christina.
ClasseClas skrev: Nybyggare bör beställa (3-glas)fönster till badrummet där mellanfönstret är av råglas så är det problemet ur världen! Visst, och det är väl standard på de flesta hus, men ack så fult, vi har faktiskt gjort "tillvalet klarglas" i badrummet //Christina.
ClasseClas #19 Medlem · Stockholm · 5 153 inlägg 15 dec 2004 09:35 ClasseClas Medlem Stockholm 5 153 inlägg 15 dec 2004 09:35 #19 byggimpert skrev: Visst, och det är väl standard på de flesta hus... Har fått för mig att det inte alls är std på de flesta hus, eller så är många många "listiga" o byter till klarglas... : : :
byggimpert skrev: Visst, och det är väl standard på de flesta hus... Har fått för mig att det inte alls är std på de flesta hus, eller så är många många "listiga" o byter till klarglas... : : :
A AAA #20 Medlem · 499 inlägg 15 dec 2004 09:40 AAA Medlem 499 inlägg 15 dec 2004 09:40 #20 Råglas är råfult. Tycker jag. Berit