A ABAN #1 Medlem · 38 inlägg 27 dec 2006 10:19 ABAN Medlem 38 inlägg 27 dec 2006 10:19 #1 Hej, hur optimerar man en pelletsbrännare? Jag har installerat en brännare i en gammal CTC kombipanna. Hur vet man att brännaren är rätt inställd, luft/bränsle?
Hej, hur optimerar man en pelletsbrännare? Jag har installerat en brännare i en gammal CTC kombipanna. Hur vet man att brännaren är rätt inställd, luft/bränsle?
Matarese #2 Medlem · Västmanland · 317 inlägg 27 dec 2006 10:49 Matarese Medlem Västmanland 317 inlägg 27 dec 2006 10:49 #2 Fråga på http://www.pellets.info/
2 2an #3 Medlem · 3 139 inlägg 27 dec 2006 13:35 2an Medlem 3 139 inlägg 27 dec 2006 13:35 #3 Genom att kontrollera bl.a Co2 med ett rökgasinstrument som tyvär är dyra.. Har själv ihop med en kompis en Co2 mätare härifrån http://www.comfort-control.se/smoke/acc.htm Hela stora lådan kostar 5100:- + moms o bara Co2 mätaren 3600:- + moms
Genom att kontrollera bl.a Co2 med ett rökgasinstrument som tyvär är dyra.. Har själv ihop med en kompis en Co2 mätare härifrån http://www.comfort-control.se/smoke/acc.htm Hela stora lådan kostar 5100:- + moms o bara Co2 mätaren 3600:- + moms