Hej,
Jag har en vedpanna (Eurofire 2039) och behöver installera en rökgasgivare.
undrar om det finns det någon lämplig massa, tejp eller dylikt man kan fästa den med, som tåler värmen ?
Den har liksom lossnat, se gärna på foto.
Mycket tacksam för kommentarer och goda råd
Med vänlig Hälsning
Peter Stenberg
Jag har en vedpanna (Eurofire 2039) och behöver installera en rökgasgivare.
undrar om det finns det någon lämplig massa, tejp eller dylikt man kan fästa den med, som tåler värmen ?
Den har liksom lossnat, se gärna på foto.
Mycket tacksam för kommentarer och goda råd
Med vänlig Hälsning
Peter Stenberg
Hej och tusen tack för din återmatning. Jag fick ingen skruv med men kunde igår lösa detta enligt foto.L lostinsweden skrev:
Fick också vara noga med att kabeln in rör vid godset, kan tänka mig att isolering kan smälta.
Igen, tack för svaret och trevlig helg.
MVH
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara

