Hej
Tänkte installera en diskmaskin men den tredje slangen som går till köksblandarens ventil för diskmaskinen har den här mässingpluggen på sig. Försökte skruva lite i hopp om att den skulle lossna men den verkar sitta riktigt hårt så jag undrar om den verkligen ska av eller hur hårt man ska behöva ta i.. nån som kan ge mig lite klarhet i det här?
Det är ju två delar på den också, vilken bit ska av isåfall?
Tänkte installera en diskmaskin men den tredje slangen som går till köksblandarens ventil för diskmaskinen har den här mässingpluggen på sig. Försökte skruva lite i hopp om att den skulle lossna men den verkar sitta riktigt hårt så jag undrar om den verkligen ska av eller hur hårt man ska behöva ta i.. nån som kan ge mig lite klarhet i det här?
Det är ju två delar på den också, vilken bit ska av isåfall?
Tack för tipset, fick av den nu när jag använde två skiftnycklar. Hade en drös med adaptrar men ingen verka passa invändigt med den jag har så blir en sväng till affären 👍S SirKnasen skrev:
Klicka här för att svara

