Hej glada hemmafixare !
Ska börja på ett projekt med fixa trappan i huset som går i 3 vån med 2 st mellanplan..
Står dock helt stilla i fantasin.
Trött på gamla pinnavskiljare med ledstång alá 80 tal..
Några bilder och inspiration skulle sitta fint
Glad fortsättning// Gagge