http://www.drd-a.com/

Klicka på Hagagatan, klicka på bilden för att se nästa bild... SJUKT SNYGGT!!!
 
A
Instämmer! Det är sjukt snyggt! Tackar och bockar! Dessvärre kommer jag aldrig att få igenom svarta luckor och rent logiskt så kommer det bli mer svårsålt med vårat läge och strl på huset/stugan men drömma går ju!
 
A
Ville bara visa vilket det va!
 
Lite småfrågor bara...
Vad är måtten på väggytorna?
Ska ni ha en kyl/frys eller en helkyl och en helfrys?
Är ni helt säkra att ni inte vill sätta igen dörren, vilket rum går dörren ut till?
Det är alltid kul att klura lite :-)
 
A
Vi kommer att ha kyl/frys och den väggen är 2 m bred och bakom den är det en braskamin i v-rummet. Dörren är egentligen ett dörrhål ut till hallen. Skulle man sätta igen den måste man gå runt genom v-rummet för att komma till köket så jag vet inte om det känns så lyckat. Den delen jag har satt spishäll och diskho på kan va ca 3 m. Har en husritning men våran scanner e knasig just nu. Underlättar med en riktig ritning.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.