Hur kommer jag in här med så lite våld som möjligt?

Stängd skåplucka med en rund knopp, ser ut att vara låst eller fast.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vrider skruven så att låsläppen hamnar neråt? Sedan petar i lilla hålet med en skruvmejsel.
Eller har det gått sönder något så den inte låser upp sig?
 
  • Gilla
Byggfuskarn
  • Laddar…
Skulle tro att det men den bekräftelsen jag behöver, att det inte är märkvärdigare än att köra in en skruvmejsel och vrida. Får pröva.
 
B Byggfuskarn skrev:
Skulle tro att det men den bekräftelsen jag behöver, att det inte är märkvärdigare än att köra in en skruvmejsel och vrida. Får pröva.
Bilden var ju lite suddig, är det ett nyckelhål? Brukar vanligtvis vara en stor skruv bara
 
Någon sorts ursäkt till nyckel. Tänkte att det skulle kunna vara någon sorts standard man kan få hos Classe.
 
Ånä, det där är för startnyckeln till huset :crysmile::crysmile:

Skämt åsido. Om du inte har nyckeln så är det enklaste att bryta upp låset med skruvmejsel. Sen byter du lås, möjligen till ett som inte kräver nyckel.
 
Är väll ett lk fördelarskåp? Mitt öppnar jag med ett mynt som man hade förr i tiden innan swish:-)
 
Andreas_kalmar Andreas_kalmar skrev:
Är väll ett lk fördelarskåp? Mitt öppnar jag med ett mynt som man hade förr i tiden innan swish:)
Funkar Android eller måste man ha iPhone?
 
  • Haha
cullberg
  • Laddar…
Android såklart finns väl inget som funkar med äppelpaj..:-)
 
Nej, där har ingen tittat in i de senaste tjugo åren.

Ej inspekterat utrymme med dammiga rör och ledningar sett genom en lucka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.