Vrider skruven så att låsläppen hamnar neråt? Sedan petar i lilla hålet med en skruvmejsel.
Eller har det gått sönder något så den inte låser upp sig?
Eller har det gått sönder något så den inte låser upp sig?
Skulle tro att det men den bekräftelsen jag behöver, att det inte är märkvärdigare än att köra in en skruvmejsel och vrida. Får pröva.
Någon sorts ursäkt till nyckel. Tänkte att det skulle kunna vara någon sorts standard man kan få hos Classe.
Ånä, det där är för startnyckeln till huset 

Skämt åsido. Om du inte har nyckeln så är det enklaste att bryta upp låset med skruvmejsel. Sen byter du lås, möjligen till ett som inte kräver nyckel.
Skämt åsido. Om du inte har nyckeln så är det enklaste att bryta upp låset med skruvmejsel. Sen byter du lås, möjligen till ett som inte kräver nyckel.
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Är väll ett lk fördelarskåp? Mitt öppnar jag med ett mynt som man hade förr i tiden innan swish
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Android såklart finns väl inget som funkar med äppelpaj..
Klicka här för att svara

