Hej
Vi bygger en fjällstuga, med loft, med två kattvindar. Den ena är försedd med en inspektionslucka, men inte den andra. Den går alltså inte att komma in i, alls. Är det någon som vet om det är ok? Har hört att man vid försäljning kan bli ålagd att öppna upp för inspektion, men byggherren anser inte att det behövs...