Förmodligen skulle jag har postat den i denna avdelning istället då frågan i sig inte innehåller så mycket byggtekniskt utan mer kring inredning och användande av de olika ytorna. Tar hemskt gärna emot någon slags åsikt... bu eller bä..
vänligen
S
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.