Hej
Vi håller på att bygga en vedeldad bastu i ett självstående litet hus på tomten. Vi funderar lite kring hur vi ska inreda förrummet som är ca 6,5 kvm.
Mått ca 2,10 x 3 m Vi kommer att ha en liten nedsänkt hörna i golvet för dusch.
De flesta bastu vi badat i hos privatpersoner har inte riktigt lyckas med att inreda detta rum, tycker vi. Vi förstår varför.. det är inte så lätt.
Väggfasta bänkar eller några skönare stolar? De får ju inte vara för stora det är kruxet. Det sväljer ju mer platser med väggfast bänk, men det är inte så skönt...
Hur har ni gjort? Har ni några smarta tips ?
Tips på butiker man kan kolla på stolar motages mer än gärna!
Har ni några egna bilder man kan gå in o kolla på är det jätte kul!
Mvh