Är det främst i taket som isoleringen behövs för värmen? Vi den ska användas under vår/sommartid som sovrum främst. Ytan ca 40 kvm. Vi hade hoppats slippa sänka taket för höjdens skull......
Är det främst i taket som isoleringen behövs för värmen? Vi den ska användas under vår/sommartid som sovrum främst. Ytan ca 40 kvm. Vi hade hoppats slippa sänka taket för höjdens skull......
Det räcker nog med att ställa upp gavelfönstren vid de få värmeböljor vi har.
Speciellt om vindsrummet används för tillfälliga nattgäster.
Så ofta är det ju inte sommarhetta här.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.