A adriancamilla #1 Medlem · 2 inlägg 3 sep 2006 12:06 adriancamilla Medlem 2 inlägg 3 sep 2006 12:06 #1 hej. vi ska bygga ett smålandsvillan katthult och undrar om någon har en ritning/förslag på övervåningen?
hej. vi ska bygga ett smålandsvillan katthult och undrar om någon har en ritning/förslag på övervåningen?