Har börjat måla taket nu med Wibos emulsionsfärg!
Fungerar kanonfint, jättelätt att måla.
Blir ruskigt najs ihop med de kilsågade brädorna, handhyvlingen träder fram på ett vackert sätt!

/THrax
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.