Hej!
Ska montera Byggmax Innertak "Regina" i hela lägenheten. Jag har tänkt regla ner taket med 70x45 reglar samt 28x70 glespanel. Tänkte montera glespanelen cc60 men enligt monteringsanvisningen ska den monteras cc30. Monterar men däremot direkt på reglar så går det bra med cc60.
Någon annan som monterat detta innertak och kan ge tips? Kan inte tänka mig att det inte skulle hålla med 70x45 reglar, 28x70 glespanel cc60 och montering av takpanelerna längs glespanelen?