Jag har ett innertak som rasat tråkigt nog. Efter 7 år. Byggmax "takpanel äggvit" 1800x300x8. Och efter lite klurande så visar det sig att i anvisningen så står det max cc 280 mm på glespanelen. Men det är 600 mm här. (Om det är därför som nuvarande har rasat in eller ej är väl inte så säkert)

Men frågan är om nån vet ifall det finns innertak, typ Huntonit, som går att sätta med cc 600 på glespanelen?

(Ja, jag vet att det är bara att läsa igenom anvisningar och så, men hinner inte riktigt just nu)

#innertak #takpanel
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
[länk]
Hittar inte något produktblad på webben, men 11 mm tjocklek borde väl innebära det antar det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.