2 517 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Innerdörrhandtag igen...
Jag kännde och klämmde på dessa i butik: http://www.beslagsboden.com/se/sortiment/innertrycken/B865.html och dom känns så otroligt gedigna och av hög kvalitet. Dessa är också helt ok: http://www.beslagsboden.com/se/sortiment/innertrycken/B911.html men inte lika fina som den första länken. Det tråkiga är att det första handtaget kostar 500kr! och det andra kostar 250kr. Jag ska ha det till 3st innerdörrar i en lägenhet i Sthlm city från 1930 talet (funkisstil).
Vad tycker ni att man ska välja? Jag kanske kan tycka att det inte riktigt passar in med rosetter utan skruvar i om man ska försöka följa 30-tals stil??
Jag är dock ganska osäker.
Vad tycker ni att man ska välja? Jag kanske kan tycka att det inte riktigt passar in med rosetter utan skruvar i om man ska försöka följa 30-tals stil??
Jag är dock ganska osäker.
Jag tycker du ska ta den för 500:- om du gillar den mycket bättre än den för 250:-, tycker du att de är likvärdiga så ta den billigare 
Iom. att du bara har 3 innerdörrar så tycker jag inte att du ska kompromissa om det är en viktig detalj för dig, det vore ju annat om du hade 10 dörrar och det är trots allt inte mer än 750:- det totalt rör sig om och dessa brukar man snabbt kunna "tjäna" in genom att vara lite "sträng" med sina "oplanerade inköp" typ tidningar, ett restaurangbesök osv. osv.
//Christina.
Iom. att du bara har 3 innerdörrar så tycker jag inte att du ska kompromissa om det är en viktig detalj för dig, det vore ju annat om du hade 10 dörrar och det är trots allt inte mer än 750:- det totalt rör sig om och dessa brukar man snabbt kunna "tjäna" in genom att vara lite "sträng" med sina "oplanerade inköp" typ tidningar, ett restaurangbesök osv. osv.
//Christina.
Klicka här för att svara