Hej, Är det nån som vet om det funkar att mata Garos dvärgbrytare med fasskena på ovansidan. Deras jfb går ju att mata från nedsidan så det skulle bli klockrent att köra med fasskena på ovansidan. Det skall sitta i ett kall förråd
 
Tittar man på dvärgbrytarna så ser det ut som att det är spår för gaffelskena både uppe & nere.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.