N Nizzo #1 Medlem · 6 inlägg 20 mar 2025 22:43 Nizzo Medlem 6 inlägg 20 mar 2025 22:43 #1 Hej, Är det nån som vet om det funkar att mata Garos dvärgbrytare med fasskena på ovansidan. Deras jfb går ju att mata från nedsidan så det skulle bli klockrent att köra med fasskena på ovansidan. Det skall sitta i ett kall förråd
Hej, Är det nån som vet om det funkar att mata Garos dvärgbrytare med fasskena på ovansidan. Deras jfb går ju att mata från nedsidan så det skulle bli klockrent att köra med fasskena på ovansidan. Det skall sitta i ett kall förråd
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 25 990 inlägg 21 mar 2025 07:51 Demmpa Husägare Kalmar 25 990 inlägg 21 mar 2025 07:51 #2 Tittar man på dvärgbrytarna så ser det ut som att det är spår för gaffelskena både uppe & nere.