3 573 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Inköp av DeWalt & Festool
Ska köpa lite maskiner.
DeWalt
Skruvdragare
Borrhammare
Lamellfräs
Tigersåg
Vinkelslip
Excenterslip
Festool
Sänksåg
Handöverfräs
Ev:Multifunktionsbord
Någon som har erfarenhet av någon butik som ligger rätt till i pris? (paket pris)
Man bör ju kunna få en bra rabatt vid ett sådant har köp.
DeWalt
Skruvdragare
Borrhammare
Lamellfräs
Tigersåg
Vinkelslip
Excenterslip
Festool
Sänksåg
Handöverfräs
Ev:Multifunktionsbord
Någon som har erfarenhet av någon butik som ligger rätt till i pris? (paket pris)
Man bör ju kunna få en bra rabatt vid ett sådant har köp.
Har du kollat runt något i göteborg då?
Bör nog gå att ordna ett bra paketpris.
www.smsservice.se <- kolla på den sidan så får du ett humm om priserna, ganska säker på att man kan pruta ner någar tusenlappar utan några problem med tanke på hur många maskiner det är dock. Har köpt ett par maskiner där själv.
Vet av egen erfarenhet att butiken som ligger i frölunda har stort sortiment på just festo, störst i göteborg tror jag. Har du inte klämt å känt så rekommenderar jag att du gör det där iaf!
Bör nog gå att ordna ett bra paketpris.
www.smsservice.se <- kolla på den sidan så får du ett humm om priserna, ganska säker på att man kan pruta ner någar tusenlappar utan några problem med tanke på hur många maskiner det är dock. Har köpt ett par maskiner där själv.
Vet av egen erfarenhet att butiken som ligger i frölunda har stort sortiment på just festo, störst i göteborg tror jag. Har du inte klämt å känt så rekommenderar jag att du gör det där iaf!
På väg till landet åker man förbi Munkedal och där ligger det något som heter Proffsprodukter AB.
Jag åkte in dit för inte så länge sedan med det var givetvis stängt men utbudet såg ut att vara rejält.
Någon som känner till denna butik?
Får åka in och höra med dom nästa gång vi ska upp.
Jag åkte in dit för inte så länge sedan med det var givetvis stängt men utbudet såg ut att vara rejält.
Någon som känner till denna butik?
Får åka in och höra med dom nästa gång vi ska upp.
Min svärmor jobbar på ett företag som säljer Festool-produkter. Tyvärr har de inte DeWalt, men Metabo och Elktro Beckum om det kan vara av intresse.
Jag kan inte lova något, men hon skulle nog kunna ordan ett bra pris på Festool iaf.
Jag kan inte lova något, men hon skulle nog kunna ordan ett bra pris på Festool iaf.
Klicka här för att svara