Kommer att glasa in vår uggla.
Skall definitivt välja isolerglas, för att kunna utnyttja det så gott som året om.
Ett tips på ugglanhusen är dock att sadla på överliggaren så partierna blir max 2200mm höga annars ser det bara dumt ut utifrån. (Har gjuten platta)
Kan ju faktiskt se till att partierna kommer i liv med dom stora vardagsrumsfönsterna.
Har man även spröjs på sina förster ska man ju se till att få samma höjd på dom