Enplanshus från 60-talet byggt på isolerad platta på mark. I grunden finns ingjutet flera grova plaströr som ingen tillfrågad vet funktionen av. Någon föreslog evakueringsrör för radon men hade inte sett liknande. Skulle kännas skönt att veta innan vi eventuellt täpper igen hålen. Någon som vet?