Har platta på mark, de som gör, skrapade även ett fall mot golvbrunnarna, men antagligen putsade de för länge, då kanten på brunnarna fjädrar ner lite om man trycker på dem.
Tidigare badrum fick jag använda förhöjningsringar, och då gjöt jag på själv och skrapade och fick inga sådana problem.
Ska köra med ardex tricom duk och 7+8 och klinker sedan.
Några tips?