Snailman
Har platta på mark, de som gör, skrapade även ett fall mot golvbrunnarna, men antagligen putsade de för länge, då kanten på brunnarna fjädrar ner lite om man trycker på dem.

Tidigare badrum fick jag använda förhöjningsringar, och då gjöt jag på själv och skrapade och fick inga sådana problem.

Ska köra med ardex tricom duk och 7+8 och klinker sedan.

Några tips?
 
K
Bila lite runt flänsen så du frigör tomrummen och handspackla därefter med med Ardex A46.
 
  • Gilla
Snailman
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.