1 321 läst ·
9 svar
1k läst
9 svar
Inget vatten i sista kranen
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Stopp i röret ?
Stopp blandaren ?
Vattenläcka i rör ?
Hade det bara varit trycket så borde du fått en liten rännil, iaf om de andra fungerar som dom ska och höjd- och avståndsskillnaden inte är väldigt stor (flera tiotals meter iaf)
Stopp blandaren ?
Vattenläcka i rör ?
Hade det bara varit trycket så borde du fått en liten rännil, iaf om de andra fungerar som dom ska och höjd- och avståndsskillnaden inte är väldigt stor (flera tiotals meter iaf)
Klicka här för att svara