Får efter påsättning av vattnet i sommarstugan inget vatten i den sista kranen ( handfat nedre våning) alla andra fullt fungerande.
Har egen brunn med hydrofor.
Någon som har några tips?
 
Stopp i röret ?
Stopp blandaren ?
Vattenläcka i rör ?

Hade det bara varit trycket så borde du fått en liten rännil, iaf om de andra fungerar som dom ska och höjd- och avståndsskillnaden inte är väldigt stor (flera tiotals meter iaf)
 
har du provat utan strålsamlaren (perlator) på blandaren
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
Det kom lite vatten i början samt massa rost
 
Säger som i tidigare inlägg, ta bort strålsamlaren och kolla.
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Har du någon ballofix under kranen eller i närheten?
 
A AndersS skrev:
Säger som i tidigare inlägg, ta bort strålsamlaren och kolla.
Ska testa
 
Resistor Lotnam skrev:
Har du någon ballofix under kranen eller i närheten?
Det är kollat
 
A Anna Nissroth skrev:
Det är kollat

Och vad kom ni fram till?
 
Resistor Resistor skrev:
Och vad kom ni fram till?
Fullt med rost i srålsamlaren
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.