Hur ska jag göra nu? Jag hade Telia IPTV i lekrummet förut men sa upp den innan gratisperioden var över :) . Som det är nu så har jag ju nätverkuttag i rummet men ingent tv uttag (tänkte inte på detta när jag drog nätverkskabeln). Inomhus antenn vill jag inte köra med. Jag har en digitalbox liggandes där jag i alla fall kan ta emot gratiskanalerna.

Jocke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.