494 läst ·
2 svar
494 läst
2 svar
Inget backflöde/ cirkulation
Hej
Jaguar en pool frön folkpool, quada
Jag har haft problem rendan från början att det vart dåliga flöden
Men nu inget flöde alls
Jag har kollat alla kopplingar och oringsr och googlat som en galning
Det verkar som alla pooler har utlopp på golvet i poolen men det har inte jag !?
Har endast brädavlopp ,
Två frågor
Kan de ha missat att sätta något avlopp / huvudavlopp
Kan det vara stop efter brädavloppet?
Blir tokig så snälle ge mig vettiga och trevliga tips
//
Jessica
Jaguar en pool frön folkpool, quada
Jag har haft problem rendan från början att det vart dåliga flöden
Men nu inget flöde alls
Jag har kollat alla kopplingar och oringsr och googlat som en galning
Det verkar som alla pooler har utlopp på golvet i poolen men det har inte jag !?
Har endast brädavlopp ,
Två frågor
Kan de ha missat att sätta något avlopp / huvudavlopp
Kan det vara stop efter brädavloppet?
Blir tokig så snälle ge mig vettiga och trevliga tips
//
Jessica
Ni ser på min stavning hur desperat jag ärJessica_E skrev:
Hej
Jaguar en pool frön folkpool, quada
Jag har haft problem rendan från början att det vart dåliga flöden
Men nu inget flöde alls
Jag har kollat alla kopplingar och oringsr och googlat som en galning
Det verkar som alla pooler har utlopp på golvet i poolen men det har inte jag !?
Har endast brädavlopp ,
Två frågor
Kan de ha missat att sätta något avlopp / huvudavlopp
Kan det vara stop efter brädavloppet?
Blir tokig så snälle ge mig vettiga och trevliga tips
//
Jessica
Du måste fylla pumpen med vatten, det brukar räcka att lossa filterlocket på själva pumpen och låta vattnet rinna in via bräddavloppet, fungerar bara om pumpen står lägre än utloppet.Jessica_E skrev:
Glöm inte att ställa sandfiltret på "cirkulation" så att allt kommer igång.
När du luftar med pumpens filterlocket ska pumpen vara avstängd. Detta kan behöva göras ett bar gånger.
Klicka här för att svara