Hej
Jaguar en pool frön folkpool, quada

Jag har haft problem rendan från början att det vart dåliga flöden
Men nu inget flöde alls

Jag har kollat alla kopplingar och oringsr och googlat som en galning

Det verkar som alla pooler har utlopp på golvet i poolen men det har inte jag !?

Har endast brädavlopp ,

Två frågor

Kan de ha missat att sätta något avlopp / huvudavlopp

Kan det vara stop efter brädavloppet?

Blir tokig så snälle ge mig vettiga och trevliga tips

//
Jessica
 
Jessica_E Jessica_E skrev:
Hej
Jaguar en pool frön folkpool, quada

Jag har haft problem rendan från början att det vart dåliga flöden
Men nu inget flöde alls

Jag har kollat alla kopplingar och oringsr och googlat som en galning

Det verkar som alla pooler har utlopp på golvet i poolen men det har inte jag !?

Har endast brädavlopp ,

Två frågor

Kan de ha missat att sätta något avlopp / huvudavlopp

Kan det vara stop efter brädavloppet?

Blir tokig så snälle ge mig vettiga och trevliga tips

//
Jessica
Ni ser på min stavning hur desperat jag är
 
Jessica_E Jessica_E skrev:
Ni ser på min stavning hur desperat jag är
Du måste fylla pumpen med vatten, det brukar räcka att lossa filterlocket på själva pumpen och låta vattnet rinna in via bräddavloppet, fungerar bara om pumpen står lägre än utloppet.
Glöm inte att ställa sandfiltret på "cirkulation" så att allt kommer igång.
När du luftar med pumpens filterlocket ska pumpen vara avstängd. Detta kan behöva göras ett bar gånger.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.