Hej,
Har en Wirsbo Thermo Flow där alla rör till den är kalla?
Golvvärmen funkar inte.
Vet inte vad det kan vara, men har tagit bort alla styrdon, men ändå så blir inga rör/golv varma.
Tack för alla svar
//Jesper
Har en Wirsbo Thermo Flow där alla rör till den är kalla?
Golvvärmen funkar inte.
Vet inte vad det kan vara, men har tagit bort alla styrdon, men ändå så blir inga rör/golv varma.
Tack för alla svar
//Jesper
Klicka här för att svara

