Mikael_L #16 Medlem · 56 059 inlägg 14 apr 2016 23:31 Mikael_L Medlem 56 059 inlägg 14 apr 2016 23:31 #16 Solute1 skrev: Vad skulle ni använda för att ljudisolera ett sådant golv, om man ändå skulle lägga nytt golv? Är det stegljud eller luftburna ljud?
Solute1 skrev: Vad skulle ni använda för att ljudisolera ett sådant golv, om man ändå skulle lägga nytt golv? Är det stegljud eller luftburna ljud?
R roli #17 Lösvirkesbyggare · Kungsbacka, Halland · 6 547 inlägg 15 apr 2016 14:26 roli Lösvirkesbyggare Kungsbacka, Halland 6 547 inlägg 15 apr 2016 14:26 #17 Mikael_L skrev: No no no, hold your horses ... Börja inte spruta in något i bjälklag osv innan du ens tagit reda på om det ens ger någon märkbar effekt. Svaret är nog lite sent ute..... TS ställde sin fråga för över 2,5 år sedan så eventuell isolering är nog redan gjord.
Mikael_L skrev: No no no, hold your horses ... Börja inte spruta in något i bjälklag osv innan du ens tagit reda på om det ens ger någon märkbar effekt. Svaret är nog lite sent ute..... TS ställde sin fråga för över 2,5 år sedan så eventuell isolering är nog redan gjord.
Mikael_L #18 Medlem · 56 059 inlägg 15 apr 2016 15:39 Mikael_L Medlem 56 059 inlägg 15 apr 2016 15:39 #18 roli skrev: Svaret är nog lite sent ute..... TS ställde sin fråga för över 2,5 år sedan så eventuell isolering är nog redan gjord. oops, . Vore kul om TS hittade sin gamla tråd och uppdaterade oss med ev resultat.
roli skrev: Svaret är nog lite sent ute..... TS ställde sin fråga för över 2,5 år sedan så eventuell isolering är nog redan gjord. oops, . Vore kul om TS hittade sin gamla tråd och uppdaterade oss med ev resultat.
Mikael_L #19 Medlem · 56 059 inlägg 15 apr 2016 15:40 Mikael_L Medlem 56 059 inlägg 15 apr 2016 15:40 #19 Mikael_L skrev: oops, . Vore kul om TS hittade sin gamla tråd och uppdaterade oss med ev resultat. Men inte någon större risk tror jag, då TS inte besökt forumet sedan ungefär då. :|
Mikael_L skrev: oops, . Vore kul om TS hittade sin gamla tråd och uppdaterade oss med ev resultat. Men inte någon större risk tror jag, då TS inte besökt forumet sedan ungefär då. :|