Sedan tidigare har 3 arlo kameror ( pro och pr2) som kopplade till Arlo base vmb4000 och får inspelningar i sju dagar under Arlo-biblioteket när detekterar rörelse
jag har inget Arlo-abonnemang.
Några månader sedan kopplade en Arlo Essential Spotlight Men får ingen inspelningar från Arlo Essential Spotlight Camera under Arlo-biblioteket när detekterar rörelse.
varför få inspelningar från gamla modellen men inte från nyare Essential Spotlight?

• Säkerhetskameras gränssnitt med två olika kamerautsikter och aviseringar i en mobilapp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
sam2018 sam2018 skrev:
jag har inget Arlo-abonnemang.
På gamla Arlo produkter får man 7 dagar i bibloteket, men det togs bort med nya och kräver abonnemang (efter aktiverat pröva perioden).

https://www.arlo.com/pl_pl/support/faq/88/What-are-the-available-Arlo-subscription-plans-and-how-much-cloud-recording-is-available#:~:text=This provides a flexible and,, and Baby (ABC1000).

The following products come with 7-day free rolling cloud recording: Arlo Wire-Free (VMC3030), Pro (VMC4030), Pro 2 (VMC4030P), Go (VML4030), Q (VMC3040), Q Plus (VMC3040S), and Baby (ABC1000).

Mitt råd är att hitta en begagnad Pro eller Pro 2, så behöver du inget abonnemang ihop med dina nuvarande.

• Gilla
sam2018
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.