Snyggt var det men om man ska ha en sån för hemmabruk så ska man nog ha lite slantar.
Ganska stor och tar lite väl lång tid för att värma upp. Men helt klart snyggt.
Nå annat kan man inte säga för då ljuger man. 
Klicka här för att svara

