Fick en bild på denna super bastun av en vän från Finland.
hoteltahkovuorisuitesaunajapor.th.jpg
Det är en nybyggd bastu på ett hotell i Finland. Någon som blir inspererad ? :)
 
ser ut att platsa perfekt i en svensk källare (tänkte på fönsterplacering/storlek)

:)
 
Snyggt var det men om man ska ha en sån för hemmabruk så ska man nog ha lite slantar. :) Ganska stor och tar lite väl lång tid för att värma upp. Men helt klart snyggt. :D Nå annat kan man inte säga för då ljuger man. :)
 
Att man blir sugen på att fixa bastu när huset kommer......
Ska nog flytta väggen så att "lilla toan blir mindre till förmån för bastun. 1,20*2 blir nästan litet.
 
  • a154_plan_stor_001.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.