Hej! Håller på att riva en gammal bastun källaren. Bakom panelen sitter en isolering. Innan jag börjar riva i den undrar jag om ni tror den innehåller asbest?
Tycker inte det ser ut så själv, men ni här inne brukar vara kunnigare än mig 😃
Tycker inte det ser ut så själv, men ni här inne brukar vara kunnigare än mig 😃
Klicka här för att svara


