I vissa fall kan man inte scrolla bilder vare sig i Safari, Chrome eller Firefox. (3.6.3)
Exvis i detta inlägg http://www.byggahus.se/forum/el/146070-vad-hittar-jag-dessa-dosor.html
I MS IE fungerar det därimot. Har ni något specialhack som bara funkar i IE?
Exvis i detta inlägg http://www.byggahus.se/forum/el/146070-vad-hittar-jag-dessa-dosor.html
I MS IE fungerar det därimot. Har ni något specialhack som bara funkar i IE?
Redigerat:
Nja... IE står väl fortfarande för dryga 50%, även om jag sällan startar upp den utan håller mig till Firefox.mycke_nu skrev:
http://gs.statcounter.com/#browser-SE-monthly-201002-201004-bar
Anledningen till den höga andelen IE är att företag fortfarande använder skiten eftersom många av deras applikationer är byggda för det. Alltså; företag har IE på sina datorer. Folk surfar på nätet på företagets datorer. Statistiken registrerar att massor av människor använder IE.
Lägger man dessutom ihop Firefox, Chrome, Safari och Opera på källan du angav kommer man fram till att dessa tillsammans står för 48,8% av användandet, medan IE står för 50,81% till dags dato. Snart är "vi" om!
Lägger man dessutom ihop Firefox, Chrome, Safari och Opera på källan du angav kommer man fram till att dessa tillsammans står för 48,8% av användandet, medan IE står för 50,81% till dags dato. Snart är "vi" om!
Redigerat av moderator:
Administrator
· Skåne
· 6 543 inlägg
Så här ser fördelningen ut bland våra besökare.
Internet Explorer 64% (73%)
Firefox 22% (21%)
Safari 7% (4%)
Chrome 6% (2%)
Siffrorna kommer från Google Analytics (senaste 30 dagarna) och inom parentes ser ni hur det var för ett år sedan. Övriga 61 (41) webbläsare står för mindre än en procent.
Internet Explorer 64% (73%)
Firefox 22% (21%)
Safari 7% (4%)
Chrome 6% (2%)
Siffrorna kommer från Google Analytics (senaste 30 dagarna) och inom parentes ser ni hur det var för ett år sedan. Övriga 61 (41) webbläsare står för mindre än en procent.
Administrator
· Skåne
· 6 543 inlägg
Vi planerar att implementera en möjlighet att göra sidan fluid vilket gör att man kommer att kunna se större bilder. Detta är inplanerat under juni månad.
Administrator
· Skåne
· 6 543 inlägg
Nje. I juni kommer vi förbättra "#13-länken" så att den leder till just ditt inlägg men så att man också ser hela tråden ovan och nedan (idag ser man bara ett enda inlägg när man klickar på länken). Detta gör att man kan posta eller maila en bättre länk, en länk som visar inlägget i sitt sammanhang.
Vi planerar istället ha en annan länk där det står just Bredda sidan som man kan klicka på vid behov. Sidan blir då "fluid".
Vi planerar istället ha en annan länk där det står just Bredda sidan som man kan klicka på vid behov. Sidan blir då "fluid".
Liknande trådar
-
Hur avjãmnar man badrumstak efter elgenomfõringar?
Badrum -
Råd om tilläggsisoleringa av golvbjälklag i fjällstuga - fuktproblem?
Isolering -
Problem med ny klinga i kap- & gersåg
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vad behöver jag köpa? Byta gamla vattenledningar
Vatten & Avlopp -
Vad får man tag på "styrklotsar" till klingan på en bandsåg?
Information & Feedback