1 176 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Ingå i virtuellt nätverk med batteri
Hej,
Vi har idag solceller utan batteri. Jag funderar på att komplettera med ett batteri för att ansluta till något virtuellt nätverk för att hjälpa balansera elnätet och få betalt.
Hur börja resonera? Värt pengarna? Vilken leverantör? Vilket batteri?
Försökt hitta liknande trådar så finns det hänvisa mig.
//MO
Vi har idag solceller utan batteri. Jag funderar på att komplettera med ett batteri för att ansluta till något virtuellt nätverk för att hjälpa balansera elnätet och få betalt.
Hur börja resonera? Värt pengarna? Vilken leverantör? Vilket batteri?
Försökt hitta liknande trådar så finns det hänvisa mig.
//MO
De första två frågorna kan du bara svara på.D DjKool skrev:Hej,
Vi har idag solceller utan batteri. Jag funderar på att komplettera med ett batteri för att ansluta till något virtuellt nätverk för att hjälpa balansera elnätet och få betalt.
Hur börja resonera? Värt pengarna? Vilken leverantör? Vilket batteri?
Försökt hitta liknande trådar så finns det hänvisa mig.
//MO
Är resonemanget att tjäna pengar är det bara räkna på det och prata med några leverantörer.
Du gjorde väll det med solcellerna?
Klicka här för att svara