Vad har du för tak? Skulle också vilka ha utan kottlingar men det blir väldans dyrt med mina mått
Hela kommer från Willab Garden men då vissa saker inte var deras standardmått så var det inte färdigkapat, bland annat valde jag en kraftigare limträbalk och skippade stolpen i mitten samt att jag satte en nockstolpe i bakkant, hela uterummet står för sig själv utan någon bärande koppling mot befintliga hus.
Taket är 32 mm kanalplast 10 lameller 1200 mm c-c mellan takbjälkar som är 45x220 mm
Alla springor är tätade med expanderande drevlister och är det över 0˚C ute så håller golvvärmen 21˚C även på vintern här i Skåne.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.