G grusgång skrev:
snygg det blev leif, tack för bilder!

Vad har du för tak? Skulle också vilka ha utan kottlingar men det blir väldans dyrt med mina mått :(
Hela kommer från Willab Garden men då vissa saker inte var deras standardmått så var det inte färdigkapat, bland annat valde jag en kraftigare limträbalk och skippade stolpen i mitten samt att jag satte en nockstolpe i bakkant, hela uterummet står för sig själv utan någon bärande koppling mot befintliga hus.
Taket är 32 mm kanalplast 10 lameller 1200 mm c-c mellan takbjälkar som är 45x220 mm
Alla springor är tätade med expanderande drevlister och är det över 0˚C ute så håller golvvärmen 21˚C även på vintern här i Skåne.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.