I det hus vi ska bygga ingick det en liten tvättbänk bredvid tvättmaskinen men jag tänkte välja bort den. Huvudsyftet är att få en bänk som täcker hela utrymmet och ställa tvättmaskinen under bänken. Dessutom är rostfritt lite "kallt" att stå och vika tvätt vid så jag skulle vilja ha en laminatbänk istället. Men jag hittar ingen tvättho som man skulle kunna fälla in i bänken. Diskhoar som finns verkar väldigt grunda att ha i tvättstugan. Är det någon som har tips på var man kan hitta något lämpligt eller har andra förslag?
När vi gjorde tvättstugan tog vi billigast möjliga till bänken och jag är jättenöjd. Hittade en laminatskiva på Ikeas fyndhörna, köpte till deras billigaste diskho Emsen och 2st 40-skåp Ärlig. Detta blev ca 1400:- och då fick tvättmaskinen rum under bänken oxå.
Men som sagt, hon är ju väldigt grund jämfört med dom traditionella i tvättstugan, men mig stör det inte. Huvudsaken för mig är att det finns rinnande vatten!
Men som sagt, hon är ju väldigt grund jämfört med dom traditionella i tvättstugan, men mig stör det inte. Huvudsaken för mig är att det finns rinnande vatten!
Stala har också.
Jazz inbyggnadshoar
Jazz inbyggnadshoar
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Mörkbruna högsnäsklinker från 80-talet till utomhustrappa sökes
Byggmaterial & Byggteknik -
Sätta igång golvvärme igen nu till hösten
Värme allmänt -
Valde ni husfotograf som inte tillhör mäklarfirman?
Köpa & Sälja hus -
Förhöjningsring till infällda takdosor?
El -
Cottagestuk på nybyggt rum med högt till tak. Infälld belysning i friliggande bjälkar
Belysning