Visst är det kul med prylar, men ska ju ha nån användning för dem också.
En mikro med varmluft skulle jag knappast ha nån nytta av, däremot en mer avancerad bänkugn. Jag är jättesugen på en ångugn...
 
Jag kan tänka mig det.. :D
 
Pelle skrev:
En så´n har vi! (Husqvarna).

Lite bökig med vattenbehållaren men resultatet blir lysande.
Wedholms Fisk kan slänga sej i väggen...  :)
Är själv lite sugen på denna... Hur funkar det med vattnet? Drar man inte fram vatten och avlopp till den precis som man gör till diskmaskinen?
 
Jaha ja, det känns kanske lite mer exklusivt med Gaggenau som har vattenanslutning men så kostar den ju 30 papp...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.