419 476 läst ·
1 779 svar
419k läst
1,8k svar
Import från UK
FYI: Det går inte att ha ett kommatecken i lösenordet hos Axminster, detta visar sig i det givande felmeddelandet "Page not found" när man försöker registrera sitt konto.
Så då var min Leigh Jig från Handytools.co.uk levererad - Kan absolut inte klaga på deras service! Världsklass!
Frakten tog ca 1 vecka från att den skickades och varan kördes ut med DHL. d^_^b
Handytools skötte sig utomordentligt, däremot har jag nu möjlighet att köpa direkt från Axminster utan moms så vidare affärer från UK kommer att ske vi dem.
Frakten tog ca 1 vecka från att den skickades och varan kördes ut med DHL. d^_^b
Handytools skötte sig utomordentligt, däremot har jag nu möjlighet att köpa direkt från Axminster utan moms så vidare affärer från UK kommer att ske vi dem.
Det är även min erfarenhet. Två gånger har jag råkat ut för strul, en gången skickades inte alla prylar som ett visst kit skulle innehålla, andra gången hade jag problem med en troligtvis defekt pryl. I första fallet fick jag den saknade prylen utan pardon, i det andra fick jag inte bara en reservdel utan en helt ny vara. Man kan ju resonera som så att ett riktigt företag inte missar att skicka saker men likväl har de hanterat alla problem på ett mycket professionellt sätt.
Alla företag tabbar sig ibland, därför är det oftast mer intressant att veta hur de hanterar problem än hur ofta problem uppstår (om det nu inte är så att de väldigt ofta har problem).phl skrev:
Tänkte mer att du kan köpa laddare och batterier från UK och BDF:en från USA..
Det är inte säkert att det är billigare eller mindre bök utan mer bara ett alternativ..
Jag gjorde så och köpte även ett BL1815, dvs 1,5Ah batteri.. Den blev grymt smidig med det..
Det är inte säkert att det är billigare eller mindre bök utan mer bara ett alternativ..
Jag gjorde så och köpte även ett BL1815, dvs 1,5Ah batteri.. Den blev grymt smidig med det..