1 615 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Imponerad av FTX
Har snart haft ett Heru 100 S EC i två månader. Nu när det har varit bra kallt i flera veckor imponeras jag av vad aggregatet klarar av.
Ikväll var det lite drygt -17°C ute och luften ut till rummen ligger på 15°C (kontrollerat med en superkänslig sous vide termometer). Detta helt utan någon extra värmare någonstans. Tempen inomhus ligger på 22-23°C. Elförbrukningen för aggregatet ligger nu på hela 73W.
Hur ligger ni andra till? Ser att många har eftervärmare på men hur skulle det gå utan?
Ikväll var det lite drygt -17°C ute och luften ut till rummen ligger på 15°C (kontrollerat med en superkänslig sous vide termometer). Detta helt utan någon extra värmare någonstans. Tempen inomhus ligger på 22-23°C. Elförbrukningen för aggregatet ligger nu på hela 73W.
Hur ligger ni andra till? Ser att många har eftervärmare på men hur skulle det gå utan?
Klicka här för att svara