Fast ibland är saker restade på IKEA, och då kan man vänta länge.

Vi fick vänta iaf 3månader på de sista handtagen.
 
Ja, det är en bieffekt av att handla på Ikea. Man får sakerna billigt, lätta att frakta och hyfsat enkelt att montera. Men när något saknas så vet ingen i butiken varför det är lagerfel och tillverkning av nya grejer måste göras för hand av en smurf i Långtbortistan som sedan skickar grejen med Postnord som såklart slarvar bort paketet.
Det vill säga, saknas något kan man få vänta från 1 dag till vääääldigt länge.

Jag vet att Ikea här i Umeå har lagerfel både på en kudde som heter "Månviva" och burkarna som heter "Tillsluta". Det står att det ska finnas X antal men hyllorna är tomma och personalen har ingen som helst aning om varken vart grejerna eventuellt kan vara eller om det kommer in några nya snart. Detta lagerfel fanns redan när jag började semestern i slutet av juli.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.