Hej alla!
Ingenting märkvärdigt
Men vill ändå dela med mig då jag själv sökte efter inspiration men ej hittade något!
Vi ville ha byråer till sovrummet och göra något snyggt och praktiskt av det. Valet blev att hitta två byråer som vi kunde sätta en skiva imellan som ”sminkbord” så att det samtidigt blev en sminkhörna!
till slut föll valet på PAX garderober som har väldigt bra med lådor och blandad förvaring för dessa. Dock är dom ju höga och hade blivit för mycket ”vägg” än vad vi ville ha. Vi ville ha något luftigt med bra förvaring men samtidigt bra flexibilitet! Så jag kapade dom på höjden.
Såhär blev det:
Ingenting märkvärdigt
Men vill ändå dela med mig då jag själv sökte efter inspiration men ej hittade något!
Vi ville ha byråer till sovrummet och göra något snyggt och praktiskt av det. Valet blev att hitta två byråer som vi kunde sätta en skiva imellan som ”sminkbord” så att det samtidigt blev en sminkhörna!
till slut föll valet på PAX garderober som har väldigt bra med lådor och blandad förvaring för dessa. Dock är dom ju höga och hade blivit för mycket ”vägg” än vad vi ville ha. Vi ville ha något luftigt med bra förvaring men samtidigt bra flexibilitet! Så jag kapade dom på höjden.
Såhär blev det:
Redigerat:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Haha! Jag uppdaterade och såg din färska tråd och blev nyfiken, anade att det var problem med bilden/bilderna så passade påC crazytok skrev:
Edit: Blev ju bra det där!
Blev ju super det där! Hur gjorde du? 
Klicka här för att svara