Hej, har en ikea kyl/frys kombi, där sidan har gått sönder i frysen, där ”hållaren” som glasskivan ligger på har gått sönder. ”Hållaren är intregrerad i skåpssidan. Hur lagar man en sån skada? Se bif bild
 
  • Söndrig integrerad hyllhållare i hörnet av en öppen fryslåda.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
Daydreamer Daydreamer skrev:
Hej, har en ikea kyl/frys kombi, där sidan har gått sönder i frysen, där ”hållaren” som glasskivan ligger på har gått sönder. ”Hållaren är intregrerad i skåpssidan. Hur lagar man en sån skada? Se bif bild
ingen man försöker att ge sig på att laga
ta bort hyllplanet eller kassera skåpet
 
Om du har kvar biten som lossnat kan det gå att laga med vanligt plastlim, typ Biltema eller modellbyggarlim. Det viktiga är att limmet löser upp plasten lite så att det förenas med det övriga. ”Superlim” funkar alltså inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.