Någon med erfarenhet av IKEAs induktionshäll ”Högklassig” 59 cm? Jag har inga avancerade krav men för det priset vill jag försäkra mig om att det ändå är en bra spis som fungerar som den ska. Hört att induktionshällar kan göra ljud ifrån sig och värma ojämnt, någon med denna erfarenhet med just ”Högklassig”?