Hejsan!

Beslutade för ett par veckor sen för att fixa till mitt kök på en stram budget.

Köpte mig ett packet med begagnade vitvaror. Följde även med inbyggd kyl/frys med door on door lösning.

Så nu är alltså funderingen, går de att få in de i vanliga epoq/Ikea faktum stommar. Jag har endast haft kylskåp med skena innan.

I värsta fall får man pussla ihop något tänker ja.

Mvh
Jonatan

Någon som har några tips innan ja köper?

Inbyggd kyl/frys brukar gå bra att få in i köksskåp från alla tillverkare som säljer skåp för inbyggnad. Bara att kontrollera att skåpen är höga nog att få in kyl/frysen. Det som kan vara besvärligt är om det finns dörrar som passar i höjd till det aktuella kyl/frys skåpets två dörrar. Kyltillverkaren har instruktioner om vilka dörrhöjder som fungerar.

B betula skrev:
Inbyggd kyl/frys brukar gå bra att få in i köksskåp från alla tillverkare som säljer skåp för inbyggnad. Bara att kontrollera att skåpen är höga nog att få in kyl/frysen. Det som kan vara besvärligt är om det finns dörrar som passar i höjd till det aktuella kyl/frys skåpets två dörrar. Kyltillverkaren har instruktioner om vilka dörrhöjder som fungerar.
Åhh, tack så jätte mycket. Får testa helt enkelt. Dörrar har jag som redan sitter på.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.